باربند سقفی دوچرخه ماواردین

با باربند دوچرخه ماواردین تا سرعت 120 کیلومتر بر ساعت با خیال راحت رانندگی کنید

علیرغم اینکه ماواردین از روش بسیار سیستم ساده ای برای اتصال دوچرخه به پایه باربند استفاده می کند اما استحکام و و پایداری بیشتری در مقایسه با سایر باربند های سقفی دوچرخه ساخت داخل و خارج را دارد. فیکسر های سه نقطه ای با سطح مقطع بالا کاملا نیروی گریز از مرکز دوچرخه روی سقف را مهار می کند. همچنین فیکسر منحصر به فرد مخصوص زین ماواردین، سنگین ترین قسمت دوچرخه را به شکل کاملا مطمئنی به پایه باربند خودرو متصل کرده و لرزش های طولی و ضربه های ناشی از پستی بلندی های جاده را مهار می کند.

از دیگر ویژگی های طراحی ماواردین ضریب آیرودینامیکی بسیار مطلوب است که در سرعت های بالا کاملا این ویژگی احساس می شود. فیکسر های کیت ماواردین از حداقل اندازه برخوردار بوده لذا کمترین مقاومت با هوا را دارند. از طرفی با استفاده از تکنیک نصب برعکس دوچرخه روی سقف، گردش و عبور هوا در ساعت بالا از روی بدنه تسهیل می شود.

تمامی این ویژگی ها دست به دست هم داده تا امکان حرکت خودرو در سرعت های بالا امکان پذیر باشد. محاسبات و آزمایش های تیم ماواردین نشان می دهد  باربند دوچرخه ماواردین همانند برخی باربند های حرفه ای اروپایی و ژاپنی، تا سرعت 120 کیلومتر بر ساعت قابل اطمینان است. در حالیکه اکثر باربند های رایج، محدودیت های سرعت 80 و 100 کیلومتر بر ساعت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو