سری جدید مبدل باربند دوچرخه سقفی ماواردین مشکی

سری جدید و ارتقا یافته باربند های حرفه ای ماواردین از شنبه 11 آذر

رنگ مشکی، افزایش استحکام فیکسر زین و فرمان، حذف بند فیکس و افزایش طول لوله زین از ویژگی های مدل جدید باربند های دوچرخه ماواردین است.

پس از استقبال علاقمندان حرفه ای دوچرخه سواری و طبیعت گردی از سری اول کیت های مبدل باربند های سقفی و اتمام آن در مدت کوتاه و همچنین ارائه پیشنهادات سازنده از طرف برخی از همراهان، سری جدید باربند های دوچرخه به صورت بهینه شده و با تغییرات ذکر شده، طراحی و تولید انبوه شد.

عزیزانی که برای مسافرت های شخصی یا تورهای گروهی، نیاز به باربند های سقفی حرفه ای و مقرون به صرفه دارند از روز شنبه 11 آذر می توانند جهت سفارش و مشاوره با شماره 02177780774 و یا 09125357549 تماس بگیرند.

سری جدید مبدل باربند دوچرخه سقفی ماواردین مشکی

This Post Has 2 Comments

  1. سلام وقت بخیر
    تشکر میکنم که یه محصول ایرانی ساختید و ازتون انتقاد دارم که چرا نمیگید این به هر بار بندی نمیخوره، البته بهتره بگیم به اکثر باربندهای ایران نمیخوره ، شما فقط فکر نصب دوچرخه بودید نه فیکس شدن محصولتون با باربند، متاسفانه من خریدم و هیچ استفاده ای نداره، فقط پول رو دور ریختم.

    1. مشتری گرامی ماواردین.
      با عرض سلام و روز بخیر.

      از مشکل پیش آمده برای شما متاسفیم.

      لازم به ذکر است تمام فیکسر های دوچرخه ، اسکی، اسنو برد و غیره که روی باربند های سقفی بسته میشوند نیاز به باربند های استاندارد دارند که ریل های مخصوص بستن فیکسر داشته باشند.
      در حقیقت تفاوتی ندارد که شما فیکسر باربند سقفی از چه مارک و برندی تهیه کنید. شما حتی اگر فیکسر های باربند مارک های اروپایی با قیمت حدود 1 میلیون تومان هم تهیه کنید باز هم نیاز به باربند استاندارد دارید. که عموما از جنس الومینیوم و ضد زنگ و دارای ریل و شایر استاندارد هستند.
      همانطور که شما نیر فرمودید باربند های متفرقه زیادی در بازار هست اما روی باربند های متفرقه آهنی هیچ نوع فیکسری وصل نمی شود.

      از تذکر به جای شما متشکریم و به زودی اطلاع رسانی در مورد نوع باربند های مورد نیاز روی وب سایت و کانال تلگرام ماواردین را انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو