سری جدید مبدل باربند دوچرخه سقفی ماواردین مشکی

مدل جدید مبدل باربند سقفی دوچرخه ماواردین چه ویژگی هایی دارد؟

در یک سال گذشته ورزشکاران عزیزی که به صورت انفرادی یا تور های گروهی رکاب زنی و طبیعت گردی از کیت های باربند سقفی ماواردین استفاده کرده اند نظرات مفید و جالب توجهی را به دست ما رساندند.

ما پس از بررسی و  تحلیل این پیشنهادات اقدام به تغییراتی در طراحی و تولید این محصول کردیم که نتیجه آن مدل های PA-21 (تک) و PA-22 (جفت) ماواردین شد. بارز ترین تغییر مدل جدید عرضه شده افزایش ضخامت بدنه و اتصالات فیکسر ها جهت استحکام و ایمنی بیشتر حمل دوچرخه در مسافت های طولانی است. همچنین برای دوچرخه هایی که سطح زین آنها پایین تر از چرخ عقب است لوله فیکسر زین در اندازه بلند و کوتاه تهیه شده که نصب دوچرخه با هر نوع سبک ارتفاع زین امکان پذیر باشد.

از آنجا که اتصال دسته های فرمان به فیکسر بوسیله بند فیکس نیز برای برخی مشتریان دشوار بود ، بند فیکس به طور کامل حذف شده و نحوه اتصال به بست فلزی قابل رگلاژ و دارای روکش بدنه نرم ضد خش تبدیل شده است.

تغییر رنگ فیکسر ها از سفید به مشکی و چند تغییر دیگر برای بهبود وضعیت ظاهری ماواردین از ویژگی های مدل جدید است.

هم اکنون می توانید مدل جدید PA21 (تکی) با قیمت 90 هزار تومان و مدل جفت برای دو دوچرخه به قمیت 170 هزار تومان سفارش دهید. در کنار این کیت ها ، پایه باربند برای انواع خودرو و آچار آلن کمکی با هزینه جداگانه قابل تهیه است.

سری جدید مبدل باربند دوچرخه سقفی ماواردین مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو